Imprezy okolicznościowe - regulamin

Wszystkie nasze sale są klimatyzowane z możliwością indywidualnej regulacji temperatury.

 

 

Szczegółowy regulamin organizacji imprez okolicznościowych w restauracji Hotelu Petite Fleur. Wpłacając zaliczkę na poczet imprezy, organizator jednoznacznie potwierdza zaznajomienie się z niniejszym regulaminem.

 

1. Imprezy organizowane w restauracji Hotelu Petite Fleur odbywają się najczęściej na zasadzie podawania potraw wybieranych z indywidualnie drukowanych i umieszczonych przed każdym nakryciem mini kart menu. Karty te opatrzone okolicznościowym logo i dodatkowymi  treściami na zyczenie organizatora  są drukowane na koszt restauracji po dokonaniu uzgodnień z zamawiającym imprezę. Menu wieczoru które zostanie umieszczone w mini - karcie wybiera organizator a wszelkie pomocne w tym zakresie materiały jak karty menu, karty przystawek i zakąsek jak też karty alkoholi restauracja dostarczy drogą mailową. Sposób ten pozwala nie tylko na samodzielne skomponowanie menu wieczoru ale też automatycznie na ustalenie łącznej ceny za cały wybrany asortyment.

2. Nie narzucamy z góry ceny kalkulowanej od tzw. osoby. Organizator imprezy płaci jedynie za z góry zamówione potrawy i napoje lub za potrawy i napoje wybrane przez Gości w trakcie uroczystości , przy czym minimalna cena zapłacona za zamówione potrawy i wszelkie napoje nie może być mniejsza niż określona w załączonych poniżej zasadach w przeliczeniu na każde przygotowane miejsce przy stole. Za takie miejsce uważa się zastawę stołową + ustawione krzesło.

Ilość Gości w podziale na dostępne pomieszczenia bankietowe:

Sala Bankietowa Kominkowa duża na terenie restauracji – ilość Gości od 18 – 30 os.

Sala Bankietowa Kominkowa z Salą Kominkową Kameralną – ilość Gości od 18 - 40 os.

Salonik VIP na terenie restauracji – ilość Gości od 6 – 10 os.

Sala Bankietowa Witrażowa na parterze hotelu stół okrągły – ilość Gości od 11 – 16 os.

Sala Bankietowa Witrażowa na parterze hotelu stół w literę U – ilość Gości od 17 – 30 os.

Podane powyżej ilości Gości to maksymalne, komfortowo rozplanowane pojemności sal i nie mogą zostać przekroczone nawet w przypadku prośby organizatora uroczystości .

 

Minimalne łączne ceny uroczystości od osoby :

Ceny łączne od osoby zostają ustalane wyłącznie na podstawie sumy cen jednostkowych za wybrane pozycje z Karty Menu , Menu zakąsek zimnych, Menu Przystawek Zimnych oraz Karty Win i Alkoholi, ale nie mogą być niższe niż:

Dla imprez odbywających się od poniedziałku do czwartku włącznie z wyjątkiem Dni Świątecznych – 90 zł od os.

Dla imprez odbywających się od piątku do niedzieli włącznie oraz w Święta – 120 zł od os.

Dla imprez firmowych bez względu na dzień tygodnia – 120 zł/os.

3. Na ceny wszelkich alkoholi udziela się rabatu w wysokości 20 procent lub pobiera się opłatę "korkową" w wysokości 25 zł za każdą butelkę wstawionego w stół alkoholu o pojemności do 0,7 litra oraz 50 zł za każdą butelkę alkoholu powyżej 1 litra.

4. Mini karty są przygotowywane w każdym przypadku, nawet wtedy kiedy będą pełniły wyłącznie funkcję informacyjną , gdy organizator imprezy z góry wybierze potrawy do podania Gościom. W takim przypadku nie będzie służyła ona do wyboru dań ale będzie to elegancki spis potraw które danego wieczoru zostaną zaserwowane.

5. W przypadku ilości uczestników imprezy przekraczającej 12 osób przystawka zimna – starter jest obowiązkowa.

6. Przystawka o której mowa w punkcie 5 , musi być jednakowa dla wszystkich , chyba że będą osoby nie akceptujące mięsa np. w carpaccio czy tatarze czy sałacie cesarskiej i będą miały z góry zaoferowaną inną przystawkę o której wyborze ogranizator powiadomi restaurację z góry ale nie później niż na minimum 24 godzin przez imprezą.

7. W przypadku imprezy, w czasie której Goście sami dokonują wyboru z mini karty, menu może składać się maksymalnie z : jednej przystawki zimnej, 3 zup do wyboru, 3 dań głównych do wyboru oraz dwóch deserów. Jeżeli dodatkowo w grę wchodzi podawanie przekąsek zimnych na platerach to menu zimne musi być ostatecznie potwierdzone i zaakceptowane nie później niż do 3 dni przed dniem imprezy chyba że impreza została zamówiona z tzw. dnia na dzień.

8. W przypadku gdy wszystkie potrawy gorące zostaną wybrane wcześniej w procesie ustalania menu, restauracja może odstąpić od konieczności podania przystawki zimnej którą organizator może ale nie musi zamówić.

9. Wyjaśniając przyczynę narzucenia obligatoryjnego obowiązku skorzystania z przystawki zimnej restauracja chciałaby podkreślić że w czasie jej konsumpcji kuchnia będzie miała wystarczającą ilość czasu do zorganizowania czasu nad przygotowaniem wybranych często przez ponad 30 Gości , różnorodnych zup i dań głównych i ich bezbłędną i profesjonalną dekorację co wymaga odpowiedniej ilości czasu nawet dla 3 osobowego zespołu kucharz

10. Zasada opisana dla przystawki zimnej dotyczy też deseru który powinien być jednakowy dla wszystkich od czego mogą być poczynione małe odstępstwa w przypadku dzieci do lat dwunastu .

11. Organizator imprezy we własnym zakresie zakupuje i dostarcza tort okolicznościowy oraz ciasto dołączając obowiązkowo paragon fiskalny z zakupu do wglądu ,z którego jasno wynika termin zakupu oraz nazwa producenta ciasta. W sytuacji zlecenia zakupu w.wym. artykułów, restauracja doliczy opłatę techniczną w wysokości 200 zł brutto.

12. Restauracja wyklucza możliwość zgody na podawanie ciast i innych wyrobów tzw. własnej produkcji dostarczonych przez organizatora.

13. Restauracja nie wyraża zgody na konsumpcję jakichkolwiek napojów alkoholowych czy bezalkoholowych dostarczonych przez organizatora .

14. W przypadku odstępstwa od standardowej dekoracji sali i stołów i zamówienia na wyraźne życzenie Organizatora dodatkowej dekoracji okolicznościowej np. wesela, chrzcin czy innych, restauracja doliczy opłatę dodatkową w wysokości 500 zł od imprezy. Zdjęcia standardowej dekoracji stołów która jednak jest i tak odpowiada najwyższym standardom, stanowią załącznik do niniejszego regulaminu i znajdują się w mailu.

15. Ewentualne tańce towarzyszące imprezie muszą zakończyć się o godzinie 22.00

16. Każda impreza musi zakończyć się do godziny 2.00 w nocy a uczestniczyć w niej może maksymalnie 40 osób, ze względu na możliwości lokalowe restauracji.

17. Opłata za imprezę może być dokonana w formie gotówkowej bądź kartą płatniczą bezpośrednio po zakończeniu imprezy.

18. W trzy dni po wstępnej rezerwacji terminu musi zostać wpłacona przez organizatora zaliczka, w wysokości 500 zł na poczet rezerwacji terminu, w formie wybranej przez organizatora. Organizatorom instytucjonalnym w takim przypadku restauracja wystawi fakturę zaliczkową. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 14 dni przed imprezą zaliczka zmienia charakter na bezzwrotny.

19. Wstępnie zadeklarowana w momencie wpłacania zaliczki ilość osób nie może się zmniejszyć o więcej niż 20 procent w stosunku do wstępnie zadeklarowanej liczby przez organizatora . Jeżeli liczba osób zmieni się o wartość przekraczającą 20 procent to organizator jest zobowiązany do pokrycia kwoty 75 zł brutto od każdej osoby brakującej do spełnienia w.wym. limitu.

Przykład : organizator zamawia imprezę na 30 osób. Restauracja przydziela organizatorowi odpowiedniej wielkości salę . Po kilku miesiącach od rezerwacji gdy restauracja odmawia terminu w sali np. kominkowej czy sali VIP innym zainteresowanym kontrahentom, organizator informuje że liczba Gości zmniejszyła się o ilość od 1 - 6 osób. W tym przypadku nie ma żadnego problemu i dodatkowej opłaty. Ale jeżeli liczba zmniejszy się już o 7 osób to organizator będzie zobowiązany do dopłaty w wysokości 120 zł / opłata za jedną osobę ponad limit 20 procent / W ten sposób restauracja unika sytuacji gdy zamówione wesele np na 36 osób ostatecznie odbywa się na 12 osób a restauracja mogłaby w tym terminie przyjąć inną, znacznie większą uroczystość na tej sali i osiągnąć tym samym znacznie większy przychód.

20. Organizator imprezy której zaplanowany budżet wynosi minimum 3 tysiące złotych brutto otrzymuje bezpłatnie do dyspozycji dwuosobowy pokój w hotelu na jedną dobę przed lub w dniu imprezy do godziny 12.. następnego dnia łącznie z bezpłatnym śniadaniem.

 

 

 

 

 
 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij